پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی
نوشته شده توسط : niksms

پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی می باشد. در گذشته مشکل عدم دسترسی به افراد و یا دوری مسافت و… سبب می گشت در بسیاری از موارد از جمله در برقراری ارتباط و اطلاع رسانی سریع انسان ها دچار مشکلات زیادی شوند. اما امروزه با تحولی نوین در ابزارهای اطلاع رسانی و با توجه به ویژگی های آن از جمله سرعت انتقال، تنوع مطلب و ارزان بودن و… به راحتی بتوان آن را در اختیار مخاطبان قرار داد. پنل اس ام اسنیز یکی از انواع سیستم های پیشرفته جهت برقراری ارتباط وسیع می باشد. پنل اس ام اس در واقع سیستمی است که قابلیت ارسال و دریافت پیام های متنی به تلفن های همراه را دارد. متن های ارسالی می تواند شامل بخش هایی از جمله کلمات، اعداد و یا به شکل ترکیبی از الفبا و اعداد باشد. در مورد تاریخچه اجرای آن می توان گفت اولین پیام کوتاه نیز در december19922 از یک رایانه شخصی به یک تلفن همراه و بر روی شبکه Vodafone GSMدر کشور انگلیس ارسال شد. 

پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی


از جمله مزایای پیامک می توان به موارد زیر اشاره نمود :
– گیرنده لازم نیست که برای دریافت پیام حضور داشته باشد.
– سریع و همه جا در دسترس است.
– از نظر هزینه دارای صرفه اقتصادی است.
– خطر درگیری در یک مکالمه طولانی و اتلاف زمان را از میان بر می دارد.
و…
پیامک به عنوان یک ابزار نوین ارتباطی دارای کارکرد های گسترده ای در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می باشد. امروزه پنل اس ام اس راهکار تازه ای جهت سرعت بخشیدن به امور ارتباطی، تبلیغاتی و دیگر مسائل است و به شکل نظر طیف گسترده ای از جوانان و همچنین فعالان سیاسی را به خود جلب نموده است.
با توجه به امکان اطلاع رسانی گسترده پنل اس ام اس کاربرد آن تنها به امور اقتصادی و یا اداری محدود نشده بلکه در حوزه های دیگری نیز وارد می گردد و بنابراین حوزه های رسمی جامعه را به گونه ای تحت تاثیر فرهنگ  و فضای ویژه خود قرار می دهد.

پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی و روشی نوین

پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی و روشی نوین در بخش ارتباط جمعی می باشد. امروزه دیگر جز وسایل اجباری هر اداره، سازمان و شرکتی یک پنل اس ام اس اختصاصی قرار دارد. پنل اس ام اس جز ابزار برقراری  ارتباط و در بعضی قسمت ها به عنوان سیستم جوابگویی و ثبت نام نیز مطرح می باشد. این سیستم تحول شگرفی در بخش های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجادد  نموده است و بسیاری از امور ارتباطی و اطلاع رسانی را سهل و آسان نموده است.

 

منبع: پنل اس ام اس تحولی در ابزار اطلاع رسانی

 

 

 

پنل اس  ام اس     سامانه پیامک    پنل پیامک    پیامک تبلیغاتی  پنل اس ام اس رایگان    سامانه ارسال پیامک

ارسال اس ام اس رایگان     رایگان اس ام اس     اس ام اس انبوه    پیامک انبوه     سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک     پنل sms       سامانه ارسال پیامک انبوه        ارسال اس ام اس         مرکز تلفن  




:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: